Продавець ФОП Гречко В.В. розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
165 відгуків
ФОП Гречко В.В.
+380 (99) 906-93-50
+380 (67) 605-54-31
+380 (95) 242-60-99
Кошик

Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛ

Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛ
  • Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛ, фото 3
  • Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛ, фото 4

464 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 130-1106010
+380 (99) 906-93-50
Володимир техника, запчасти
  • +380 (67) 605-54-31
    Viber. запчасти
  • +380 (95) 242-60-99
    директор
Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛНасос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010.Бензонсос Б-10 ЗІЛ
464 ₴
Немає в наявності
+380 (99) 906-93-50
Володимир техника, запчасти
  • +380 (67) 605-54-31
    Viber. запчасти
  • +380 (95) 242-60-99
    директор
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Насос паливний Б-10 ЗІЛ 130-1106010

Застосування: ЗІЛ-130, 131, 431410, 433360, ЛІАЗ-677, ЛАЗ-695Н, ЛАЗ-699Р, УРАЛ-375

Бензиновий Насос, діафрагмовий, низького тиску, з механічним приводом і важелем ручної підкачки палива

Подача (продуктивність) на вільний злив при частоті обертання кулачкового валу (1350±50) об/хв і температурі палива (20±5)°С - не менше 180 л/год

Додавання нульової подачі при частоті обертання кулачкового валу (1350±50) об/хв і температурі палива (20±5)°С - не більше 25...30 кПа (0,25...0,30 кгс/см2)

Розрядження при частоті обертання кулачкового валу (1350±50) об/хв - не менше 39,2 кПа (0,40 кгс/см2)

Герметичність (падіння тиску протягом 10 хв) - не більше 4,9 кПа (0,05 кгс/см2)

Діапазон температур навколишнього повітря, при яких бензонасос забезпечує безперебійну подачу палива в карбюратор - від мінус 40°З до плюс 50°С

Монтаж і демонтаж бензонасоса проводити згідно технічної інструкції по експлуатації і ремонту транспортного засобу (машин, механізмів).

Монтаж і демонтаж бензонасоса рекомендується проводити на сертифікованих СТО.

Увага! При неправильній установці насоса можливе зниження продуктивності.

Паливний насос Б10 діафрагмовий, герметизований, з трьома випускними і трьома впускними клапанами і важелем для ручної підкачки палива. Насос встановлений ліворуч у верхній частині двигуна і приводиться в дію ексцентрик розподільного вала за допомогою штанги.


Насос складається з трьох основних частин (рис. 1): кришки 1, головки 4 та корпусу 12, відлитих під тиском з цинкового сплаву. У корпусі зібрані коромисло 7 із поворотною пружиною 6 і важіль 8 для ручної підкачки палива.Між корпусом і головкою паливного насоса закріплена діафрагма 5, яка зібрана на
штовхач 10 з двома тарілками.Коромисло діє на штовхач через текстолитовую опорну шайбу 9.
Під діафрагмою встановлена поворотна пружина 11. В головці насоса є три впускних клапана 13 і три випускних клапани 3. При переміщенні діафрагми вниз паливо з бака по трубці проходить через сітчастий фільтр 15 до впускним клапанів.
При переміщенні діафрагми вгору паливо нагнітається через випускні клапани 3 в порожнину головки, звідки подається у фільтр тонкого очищення і потім у карбюратор:
В залежності від витрати палива змінюється і його кількість, що подається насосом. Зміна витрати викликає коливання рівня палива в поплавковій камері і, отже, змінює запірний зусилля голчастого клапана карбюратора; тому в паливопроводі, що з'єднує насос з карбюратором, створюється протитиск, яке тим більше, чим менше відкритий голчастий клапан, тобто чим менше витрата палива. При протитиску діафрагма переміщується вгору у відповідності з витратою палива в даний момент.
Продуктивність насоса 180 л/год (не менше) при 2600-2800 об/хв колінчатого валу двигуна. Максимальний тиск при нульовій подачі не більше 225 мм рт. ст.
В процесі експлуатації слід щодня перевіряти герметичність насоса і при необхідності усунути підтікання палива.

При недостатній подачі палива треба перевірити стан діафрагми, спостерігаючи, чи немає підтікання через контрольний отвір 17. У разі пошкодження діафрагми з отвору буде витікати пальне.
Не слід без потреби розбирати паливний насос, щоб уникнути появи течі палива між площинами роз'єму кришки, головки і корпусу. При розбиранні насоса потрібно зняти сітку і промити її в чистому бензині. Розбирати і збирати насос треба обережно, щоб не пошкодити діафрагму і прокладку.
При заміні діафрагми, щоб випадково не пошкодити лист діафрагменної прогумованої тканини,
необхідно обережно загортати гайку штовхача.
Під час складання діафрагми необхідно стежити, щоб між тарілками і діафрагмою не потрапили частинки пилу, тирса; металева стружка і т. д., так як це призводить до швидкого зносу діафрагми.
При складанні головки паливного насоса з корпусом з'єднувальні гвинти слід затягувати при
діафрагмі, віджатою в нижнє положення важелем ручної підкачки.

Ця інструкція є додатком до "Керівництва з експлуатації автомобіля" і призначена для надання методичної допомоги власнику автомобіля при установці на двигун насоса.

Інструкція по установці насоса на двигун.

  • Поставити прокладку фланця бензонасоса на двигун
  • Встановити бензонасос і закріпити гайками, затягуючи їх рівномірно, щоб уникнути деформації фланця

Особливі вказівки по експлуатації.

Забороняється експлуатація бензонасоса при витоку бензину по периметру діафрагми.

Основні
Країна виробникКитай
Код запчастини130-1106011
МаркаЗІЛ
Сумісність з маркоюЗІЛ
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
ВиробникЗІЛ
Користувацькі характеристики
МoдельЗІЛ
  • Ціна: 464 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner