Насос паливопідкачувальний (ТННД) МТЗ (тип УТН) + 2 болт-штуцер М14х1,5х35 + сіточка-фільтр
520 ₴
Показати оптові ціни- Готово до відправки
- Оптом і в роздріб
- Код: УТН-3-1106010-А4
- +380 (67) 605-54-31Viber. запчасти
- +380 (95) 242-60-99директор
Насос паливопідкачувальний МТЗ Д-65, Д-240, Д-243, Д-245 УТН-3-1106010-А4
Насос паливопідкачувальний (ТННД) МТЗ (тип УТН) + 2 болт-штуцер М14х1,5х35 + сіточка-фільтр
ТНД (паливний насос низького тиску) встановлюється на двигунах Д-240, Д-243, Д-65, застосовується на тракторах МТЗ-80, 82, ЮМЗ, постачається на конвеєр Мінського моторного заводу, ОАО "УКХ ММЗ.
Підкачувальний насос поршневого типу кріпиться до чавунного корпусу паливного насоса. У насосі встановлений металевий поршень.
Підкачувальний насос призначений для подолання опору фільтрів. Регулює рівномірне подавання палива до головного насоса. Отже, паливопідкачувальний насос подає пальне з бака трактора до паливного насоса. Для цього штовхач сходить з ексцентрика. Поступово поршень переміщається назад під дією пружини. Впускной клапан відкривається, а випускний закривається. Паливо за спеціальним каналом засмоктується в порожнину над фільтром очищення й поршнем.
Підкачувальний насос — поради щодо ремонту
Паливопідкачувальний насос має надійний пристрій. І полагодити насос, що підкачує, не складно.
Головне знати причину зламання елемента. За словами фахівців, основна проблема деталі — це потрапляння зайвого кисню. Тобто іноді підкачувальний насос має тиск вище 0,15-0,17 МПа.
Саме з цієї причини відбувається ускладнення переміщення поршня, перебій подавання палива. Так двигун трактора може не запуститися. У деяких випадках поршень зовсім перестає рухатися. Все це неминуче призведе до заміни насоса. Рекомендуємо періодично оглядати стан запчастин МТЗ. У разі виявлення проблем із насосами радимо зробити наступне.
За допомогою насоса ручної підкачування видаліть повітря із системи. Спочатку ручку
штока поршня перемістіть вниз, потім вгору. Перед цим не забудьте відкрити вентиль
фільтри (ми маємо на увазі фільтр тонкой очистки).
Після акуратно прокачуємо паливо. Щойно з трубки зливу почне виходити
горюче без жодних бульбашок повітря — припиняємо прокачування. Далі
закручуємо вентиль фільтра, ручку зміцнюємо на хвостовик кришки. Не забудьте
після прокачування про цей важливий нюанс. Інакше підкачувальний насос під час своєї
роботи пропускатиме повітря.
Це означає, що незабаром вам знову доведеться робити прокачування.
Паливопідкачувальний або просто прокачувальний насос не потребує особливого догляду.
Головне, щоб не допускати потрапляння повітря в робочі системи.
Застосовується на двигунах Д-240, Д-144
Застосування трактори: МТЗ, ЮМЗ-6, Т-40
Основні | |
---|---|
Виробник | МТЗ |
Країна виробник | Китай |
Код запчастини | УТМ-3-1106010-А4 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Користувацькі характеристики | |
Застосування | МТЗ |
- Ціна: 520 ₴